No Buddys ;(

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-29 13:14:13


Guten tag idag är det torsdag och snart är det helg och det innebär IKEA för mig haha jag fattar inte att jag längtar efter IKEA så mycket. Alla längtar väl efter att festa och klä ut sig men jag har blivit en torrboll. Dels på grund av att man har vänner som är lika torra och för besatta av sina boyfriends (livet kretsar runt dom tydligen) hahaha så ja jag har börjat jobba mycket istället och det känns prima. Dom har ringt mig fem gånger nu den här veckan det är hur bra som helst så imorgon ska jag jobba lång kväll och kanske träffa Johanna om hon fortfarande vill så att säga för egentligen skulle vi åkt till gbg och ätit som förr (: Hade ju planerat att bowla med familjen på dagen också eftersom lillbrorsan har höstlov och ätit ute men det får dom göra utan mig då för jag tackar inte nej till jobb eller jag erkänner jag tacka nej när dom ringde vid 07.00 imorse och ville att man skulle komma och jobba. NEJ TACK jag hade redan jobbat kväll och var hur trött som helst. Det känns bra det här med jobb fronten för igår fick jag veta att det antagligen blir hur mycket jobb som helst för oss som har jobbat timmar ett tag så tummen upp för det! Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och mysa med Alice.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: