Pinsamheter.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-05 20:20:43




På fredagen var vi ute på Stureplan och åt. Jag åt revbensspjäll och det smakade bokstavligt talat bara ketchup så jag kunde inte äta en tugga till och dom kunde inte göra min cosmopolitan så det var inte direkt lyckat i början haha men det fick gå ändå. Förstår ni dom kunde inte göra en cosmopolitan! Men fredagen blev ändå jätte bra vi hade det hur mysigt som helst i vår svit med massa dricka och massa gott gott :)



Söndagen fick vi nog av all konstig mat så vi feta oss på donken ...



Jag var jätte duktig på att hitta , lokalsinner var verkligen på topp så credd till mig :D





Sebbe stackarn fick bära runt på min tunga handväska hela tiden haha :)



Åh måste berätta om vår hemresa. Bussen från Stockholm gick 23.00 så det var en lång väntan där på söndagen eftersom man checkar ut vid 12.00. Men iallafall bussresan var fyra timmar lång och vi skulle byta i Karlstad. Okej tänkte vi det gör inget att vänta 3 timmar bara det går att sitta inne men NEJ inget var öpppet! Sjukt att dom ens har säljt sånna biljetter till oss där vi måste sitta ute från 03.00 - 06.00 på natten i minusgrader. Brrr iskallt jag trodde vi skulle dö några gånger haha men vi gjorde det bästa av situationen. Vi tog på oss alla varma kläder vi hade i väskan men jag kan lova att det inte hjälpte mycket och så satt vi i resväskan för marken var iskall. Ja det var väl en upplevelse men fy fasiken vad jag ska klaga på SJ. Tänk om det hade varit en barnfamilj eller ett äldre par vart skulle dom ta vägen !?!? Vi klara oss alltså med marginaler och jag överdriver inte för det var så himla kallt så tårna inte ens gick att röra på efter men gött att komma in i tåget igen och det var ett halleluja moment när vi kom fram till Trollhättan igen haha. Det stämmer verkligen att det är borta bra men hemma bäst :)



Haha ni missar väl inte att vi försökte dricka oss varma :D



Sen när vi anlände till Trollhättan igen åkte vi och hämta vår lilla tjej Alice från ''barnvakten'' Johanna. Tusen tack Johanna du har verkligen varit underbar som har ställt upp för oss och Alice verkar ha haft det hur bra som helst :) Och vi har verkligen saknat vår goa lilla tjej :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: