Räkningar.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-24 22:35:26


Saturday night fever yes it is! Or nor jag sitter och glor på en underbar film kommer dock inte på vad den heter. Jobbet gick great och jag ser fram emot att börja jobba igen hihi älskar när det är massa vikarier då slappnar man av bäst. Jag har precis betalt lite räkningar SKIT KUL en lördags kväll haha men det är det faktist för jag fick bort en stor stor summa så nu är jag nere på kanske 7.000 i räkningar och det är jag så jädrans glad över för vid studenten så hade jag ungefär 20.000 i räkningar på kläder och skor!!! Sinnes sjukt alltså men jag var nog en smula shoppingberoende tror jag. Men eftersom räkningar går som på en räls nu för tiden hade jag tänkt mig unna ett par shoes of course men jag är inte så sugen på att handla stövlar och sån skit så istället ska jag nog börja bunkra upp för våren. Ni ska se min ''lilla'' sko samling redan nu hihi den kommer bli big big om jag fortsätter och jag älskar det så jag kommer fortsätta :)



Fast dessa var ju så snygga (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: