Så jäkla trött på Stureplan !!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-05 19:48:08


Idag 08.15 kom jag och älsklingen hem från Stockholm , vi har varit där sen i fredags och det är så jäkla skönt att vara hemma. Det var ju en födelsedags present till min älskling som jag gav och min plan var att han skulle förälska sig i stan så att vi kunde flytta upp dit nästa höst men det blev helt tvärtom. Jag vill INTE flytta till Stockholm mer! För mycket konstigt folk , dryga och kör som galningar haha. Affärerna är smockfulla det går ju inte ens att andas och nästan ALLA tjejer och killar ser likadana ut. Så patetiskt! Vi bodde på stureplan och det varf hur fint som helst och vi fick en svit , alltså den finaste så det var riktigt lyckat. Så vi hade fönstren ut mot själva mekkat i stureplan haha det är som att vara i en annan värld om man jämför med andra delar i Stockholm. Älskade själva stureplan för att det var så fina byggnader och så annorluna men herregud FOLKET whats up? Alla killar gick antingen med röda eller gröna byxor och backslik och alla såg precis likadana ut. Trevligt med en personlig stil men nej haha och alla tjejer såg likadan ut. Helt sinnes att många människor strävar efter det livet ? Kan ingen annan vara sig själv eller betyder det inte att man har status och pengar om inte går runt med röda tajta byxor och ser ut som man har en stolpe uppkörd i röven , så stela människor! Usch och blä ... men vi hade en väldigt trevlig resa ändå och var oss själva och skämde ut oss ett par gånger men mer om det sen :)



Fönstren under '' Hotel '' var vår svit :)





Min kamera är verkligen kass därför är bilderna kassa också tyvärr ...











Våran fina utsikt :)











Slottet som Sebbe trodde låg i Värmland HAHAHA :D





Inne i slottet ...



Fräck polisbil HAHAHA vi agera verkligen turister




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: