Snart helg!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-22 14:16:12


God dagens (: bloggen börjar gå utför som vanligt haha. Idag ringde äntligen jobbet TACK ska jobba kväll på lördag. Ååh jobbigt när dom ringer hela tiden en stund och nästan ingenting den ena stunden man tror ju att dom har glömt bort en. Dom frågade om jag kunde jobba vid jul och på självaste julafton som jag gjorde förra året , kväll också! Men det här året sa jag faktist nej till kväll men ja till dag för det spelar ju ingen roll för man äter ju inte förrens på eftermiddagen haha. Jag längtar tills nästa år alltså år 2010 för då ska jag börja ta tag i livet lite seriösare har jag bestämt haha det blir iallafall en flytt det året (när vet man aldrig) jag ska förstora mina läppar tror det blir i februari , skaffa ett till jäklans jobb eller börja jobba på fler ställen där jag är nu , få klart studierna och bli mycket duktigare med träningen haha beach 2010 börjar närma sig. Nej nu ska jag sluta pladdra för jag ska iväg och hämta mamma och brorsan och sen ska jag iväg till gymmet för det var ju ett tag sen nu :/

Postat av: Pernilla

Ska du jobba på stavregården på lördag? Ja ska jobba där hela helgen!

2009-10-22 @ 16:12:01
Postat av: Ida

Jaa det ska jag :D va kul när har du börjat där ?

2009-10-22 @ 16:59:26
URL: http://daemiilia.blogg.se/
Postat av: pernilla

de var väl för två veckor sen, då gick ja brevid i två dagar och nu i helgen ska ja gå in och jobba sjåälv för första gången så de är lite nervöst för ja har ingen koll på nåt där ;)

2009-10-22 @ 21:14:34
Postat av: Ida

Okeej men va kul jobbar du kväll på lördag för isåfall syns vi :) Fast jag jobbar inte många timmar dock haha och det kommer gå så bra så inte så svårt att hålla koll där ;P

2009-10-23 @ 12:08:59
URL: http://daemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: