sov gott (:

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-07 22:46:52


Det har varit en tuff och lång dag idag eller njaa egentligen inte men en tråkig dag för jag har gjort absolut inget alls haha skulle pluggat men neesh det var jag för lat för men det kommer jag lovar , någon dag iallafall det måste det. Har iallafall bestämt mig att börja ta tag i min kropp nu! Alltså träna och äta rätt för jag äter så mycket chips och godis jaa allt ni kan tänka er VARJE DAG istället för att äta riktig mat som är så gott och börja träna ännu oftare för man kommer in i lata perioder då man inte orkar göra något men imorgon ska jag börja. Träna varje dag till söndag ska jag testa på haha ja vi får väl se hur det går och inget gott ! Okej kanske lite lördagsgodis eller något hihi sånt får man unna sig :) Jaja nog om mitt tjat mina ögon börja bli små så dags för lite tv tittande innan jag somnar som Alice redan har gjort och det är faktist rätt skönt för då kan jag koppla av haha :) Sov gott peeps.





Inget mer gotti gott gott eller alkohol på några veckor nu. Mongo bilder btw hahah!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: