tandläkaren check ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-08 11:55:40


God morgon :) Har varit uppe sen 07.00 och varit ute på en promenad med Alice sen följde jag med lillebror till tandläkarn i stan för han skulle få tandställning men det fick han inte! Dom visste inte riktigt hur dom skulle göra med det , stackarn har fått vänta i flera år på den jäkla tandställningen men förhoppningsvis kanske dom kan fixa hans tand utan den :) Jag har ju en likadan tand i ena hörnet som sticker ut som en mammut men inte lika mycket och jag besväras inte av den haha jag tycker den är speciell och göra hela mitt leende lite roligt haha men förstår att han inte vill gå runt så. Lite roligt att vi båda fått likadan tänder haha. Har varit duktig och hjälpt till att städa , diska och plocka undan här hemma så när mamma kommer hem så kanske hon är på bättre humör än igår haha! Just nu käkar jag frulle och väntar på att klockan ska gå för idag ska jag och Sanna till gymet och träna och sola :) Hej så länge !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: