The Hills season 5

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-07 18:06:25


Nu har jag precis gluffsat i mig chipsen från igår haha och kollat på den nya säsongen av The Hills. Har sett dom två första nu och jag vill bara se mer mer mer! Gå in på www.Mtv.com om ni vill se dom nya för dom kommer ju inte visas i svensk tv på ett tag iallafall :) Tycker slusket Justin Bobby ska ur serien! Han gör ingen nytta där förtuom att dejtar snygga Kristin helt plötsligt. Såg väldigt fram emot att hon skulle börja i serien istället för Lauren för hon var den tråkigaste av dom men nu börjar man nästa sakna henne för Kristin är lite för mycket och hennes röst , usch! Jobbigt hon pratar men snygg är hon så det är väl ett plus haha men Lo är ändå sötast på sitt egna lilla sätt tycker jag :) Nu ska jag ge min lilla duktiga hund lite mat och sen en promenad i det iskalla vädret. Hoppas inte lilla Alice blåser bort igen hahaha :D



Passar dom ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: