Träna idag eller inte ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-01 12:26:00


God morgon sunshines :D Jag är så utvilad jag har sovit i hela tolv timmar haha! Helt sjukt , det var verkligen länge sen för jag är den som går upp jätte tidigt men idag har jag inte haft Alice så slapp man gå ut med henne vid sex-sju tiden imorse. Känner att jag har sån energi idag så jag kanske ska ta en sväng förbi gymmet idag ? Det blir nog det fast ensam för Sanna lilla kan inte träna än men först måste jag få in ny musik på iPoden men jag fattar ju inte hur !?!? Och sola måste jag också göra idag för imorgon bär det av till Stockholm wihoo !!

 

Men först blir det frulle för magen. Det hade ju inte suttit fel med plankstek haha. Det fick jag äntligen äta i tisdags när älsklingen bjöd mig på restaurang i Göteborg och bio. Ni måste förresten se Flickan som lekte med elden den var tusen gånger bättre än Män som hatar kvinnor och den var ju också super bra så se dom båda nu på momangen :D

Postat av: Kim

Aa visst :) ska klippa mig på torsdag 16:15 så de är ju om vi bokar in en tid innan eller efter där? :) om folket kan vill säga :P

2009-10-01 @ 20:32:28
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: