Vinter jackor

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-17 16:42:21


Det blir bara kyligare och kyligare ute och det är inte bara jag som behöver en ny vinterjacka utan Alice också. Vi tänkte att vi skulle köpa en i november så att hon får växa klart först för vi har ju inte en aning om hon kommer bli större så det har kännts väldigt onödigt men nu märker man att hon fryser när hon är ute så nu är det dags. Men jag har ett stort problem och det är att Sebbe bojkottar rosa jackor! Absolut inga rosa jackor eller tomte jackor och det är dom två jag ville ha! :( Åhh buhuu jag vill inte att hon ska ha något annat för hon är ju faktist en liten tjej , en prinsessa och dom har rosa men han verkar ha missat det eller något haha :)



Den svarta i hörnet kanske ? Åh känns så trist



Den rosa med en dödskalle på ville jag ha till henne. Visst är den fin och tuff samtidigt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: