VR Blogawards

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-18 18:16:31


Vad tycker ni om dom som vann i årets blogaward ? Själv tycker jag det är grymt av lilla Foki att kamma hem så många priser. Hon förtjäna verkligen alla dessa priser och speciellt priset för årets blogg. Men jag tror att dom flesta inklusive Kenza själv trodde att hon skulle vinna. Hon förtjänna att vinna förra året men i år har hon änna inte leverat på samma sätt. Hon skriver om aboslut ingenting och det är alltid samma tråkia mörka outfits , party och dagen efter inlägg så jag förstår att hon inte fick priset som årets blogg. Och blondinbella börjar änna bli tråkig jag tror det är därför många drar sig till att läsa Kissies blogg för att hon är som blondinbella var förr. Fast hon gör det snäppet värre faktist och vi som är lite äldre och började läsa blondinbellas blogg och hela det gänget är trötta på att gå igenom dom där fjortis faserna i bloggen igen där allt handlar om bara ytlighet och all skrytande om hennes liv för det gjorde Isabella förr. Men var kul att Stina-Lee och Foki vann för dom hejade jag mest på :)

Årets Blogg: Foki
Årets Nykomling: Foki
Årets kändisblogg: Magdalena Graaf
Årets mest originella: Foki
Årets veteran: Stina-Lee Berg
Årets blogginspiratör: Blondinbella
Kaxigast i bloggvärlden: Kissi
Årets manliga: Calle Schulman
Årets fashionista: Lisaplace
Årets foto/design: Nevnarien
Årets Guldpenna: Sanna Lundell





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: