work it

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-24 15:06:17


Hej och hå det är lördag eftermiddag och jag ska strax iväg och jobba kväll några timmar , känns lite nervöst för man har ju inte varit där på några veckor men det ska väl gå bra. Igår åkte jag och Sanna till SIBA en snabbis för lite shopping. Fick med mig en kjol , jeansleggins och en nyårs klänning haha! Ja redan men den var så söt och jag kan inte komma på när jag annars ska ha den hihi men den ska sys om lite och sättas dit ett lite rockigare skärp så den blir söt och tuff. Sedan träffade jag älsklingen vi åkte till stan och åt middag eller jag åt äppelpaj för jag hade redan ätit skräpmat med Sanna innan. Fick med mig lite små bröte samtidigt som det är så onödigt att lägga pengar på! Klippte ju naglarna för första gången på Alice igår mer fast på fidos eftersom ingen av oss vågar haha så nu rivs hon inte längre. Och jag har tyckt att på senaste tiden så har hon luktat lite i öronen så vi frågade dom på fidos om hon kanske hade något och om vi skulle åka till veterinären med henne. Hon trodde att det var något men inget farligt men att vi ändå skulle åka till veterinären på måndag så att hon får örondroppar så att det inte utvecklas till öroninflammation för då blir det jobbigt för henne så bättre att göra något åt det innan det blir värre :) Det blir tredje gången hon är hos veteriäneren stackarn.

Postat av: SannaaCarola

vill du åka med mig till överby på måndag (a) ska köpa kjolen då wiihoo :) tackar gudarna för att mammor finns ;)

2009-10-24 @ 16:20:25
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: