Äckelpotta.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-21 13:12:14


Gud vad jag känner mig sliten och äcklig. Mitt hår är en katastrof igen men som tur var kunde frisören klämma in en tid åt mig på fredag innan jobbet så då blir det en rejäl uppfräshning av håret. Klippa det så kort som möjligt så att det blir jämn långt för jag hatar det uppklippta och så färga det ljus brunt. Dock vill jag ha slingor i men det får vi vänta med tills någon gång i maj så håret hinner vila lite. Idag är det grått och trist och egentligen skulle jag och Johanna ut med hundarna så dom fick leka av sig men jobbet ringde så ska hoppa in och göra en kvällstur. Åh jag längtar tills löning så man kan handla nya kläder och saker så man känner sig som en människa igen :) Nu måste jag rusa för jag ska hinna hämta en paket i kiosken också hihi :)

Postat av: Kim

När får man träffa Alice igen? :P

2010-04-21 @ 22:50:28
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: