April april

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-01 20:39:29


April april din dumma sill jag har faktist inte blivit lurad idag eller joo Sebbe har försökt ett par gånger med ett par kassa skämt. Idag har jag varit ledig men jobbet ringde för mer tider i april så det är bra! Imorgon ska jag jobba kväll det är lite tråkigt med bra med pengar när det är stor helg. Idag har brorsan varit här med Emma och hon fick sin cykel som var lite för stor men hon försökte allt. Jag och Sebbe har varit ute och försökt cykla med henne men då blir hon bara ledsen stackarn så det blev sandlådan tills det börja regna haha. Ätit middag och haft det mysigt hela familjen idag och sånna dagar ska man ta vara på. Fick även hem mina efterlängtade converse i basket modellen. Det har tagit en månad för att levereras!! Jaja nu ska jag mysa med älsklingen :)

Postat av: denpositiva

Snygga! I like!

2010-04-01 @ 21:24:03
URL: http://denpositvabloggen.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Idag är det första april, har du lurat någon idag eller har du själva blivit lurad? Berätta gärna det på min blogg, blir kul att höra allas historia :)



Den roligaste får länk :D

2010-04-01 @ 21:31:51
URL: http://ferhat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: