bränt upp en liten del av Strandgatan - CHECK!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-22 21:11:18


Idag har man varit på strandgatan med Becka och Kim och det var trevligt värre. Åt god mat och tog en kaffe efter i blåsten haha eller ja för mig blev det varm choklad och en filt. Inne på strandgatan hände det en incident det börja brinna på en av våra servetter och den var svårsläkt kan jag meddela haha. Till och med personalen kom och fråga om det brann och vi la världens sämsta kommentar - Ehh ja men vi fick släckt den .. Haha no shit Sherlock! Personalen var ganska otrevliga också usch sånt tål jag inte. Det är nästan så att man ångrar att vi fick släckt servetten hahah men bara nästan. Nu sitter jag här med en massa el avtal som jag förstår nada av!?!? Bara stress när man ska flytta ju. Ska lägga mig tidigt idag eftersom jag och Sebbe som jag för övrigt inte har träffat på en vecka ska till Siba imorgon och snurra runt och även frissan. Till kvällen blir det bara jobb :)



Imorgon är det hej då burret




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: