Flytt på fredag ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-26 15:35:36


Aaah kass bloggning jag vet! Men har inte haft tid i helgen jag har ju knappast hunnit sova. Här kommer en snabb uppdate inte för att det är något intressant precis hihi.

Friday Började med att jag försov mig två timmar då jag hade tänkt att jag skulle hinna ta en dusch för att få håret rent innan frissan men så gick det ju inte förstås. Vaknde i panik av att det var dags att åka till Siba där jag fick shoppat lite. Åt frulle i Oden cafet och hämtade ut paket med lite saker till lägenheten. Sedan var det bråttom till frissan och det klipptes 3-4 cm och skönt det för nu är det inte slitet. Nöjd blev jag fast det inte blev något särskilt förutom att hon la i lite diskreta slingor i längderna för att ge det mer effekt. Ska tillbaka om 3-4 veckor och lägga i mer slingor fast då överallt i håret. Sen var det bara att åka till jobbet för att göra en kvällstur.

Saturday Jobbade delad tur så på timmarna åkte jag , mamma och Sebbe till Siba (igen) tanken var egentligen att vi skulle åka till Trestads center för att handla presenter till Emma och kolla på soffa. Men det blev skor för min och mammas del istället haha. Gick även in på EM möbler för att kolla på soffa och vi hittade en som vi beställde dock kommer inte den förrens om 3-4 veckor!! Men så får det bli men vi fick låna en soffa under dom veckorna och jag undrar vad det är för skrot vi får hahaha men det får gå. Lämnade mamma och vi åkte vidare för att få i oss mat i magen. Åt någonstans i Sandhem som inte smakade så gott! Och mjukglass i stan efter och sen var det dags för jobb på kvällen igen.

Sunday Var jätte trötta när vi vaknade men båda skulle jobba 7-16 så det var bara att gå upp och mycket mer än så hände det inte igår.
Men idag har jag iallafall sovit ut , tagit en mjuklass med Sebbe i Edet innan han började jobba och nu ska jag själv strax iväg för att jobba. Japp rolig läsning va haha. Förresten vi flyttar kanske redan på fredag! :D
Postat av: Sannaa

Jaa :D har din mobil med ;)

2010-04-26 @ 17:25:17
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Kim

Redan på Fredag!!? och här sitter jag i mitt pojkrum.. not cool!

2010-04-26 @ 21:42:28
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Frank

http://www.gratispremium.com/?ref=180781

2010-04-26 @ 22:47:58
Postat av: Sannaacarola

Haha ja jag somnade vid halv sju och vaknade vid nio igen och somnade om haha :D jaa tror allt det :) 2mas har laddat den åt dig med hehe. A ring mig ikväll

2010-04-27 @ 05:58:04
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: