Flytta idag!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-30 10:54:27


Jisses vilket strul för att få ett par nycklar bara för att människor inte kan prata! Jaja jag och Sebbe ska iväg och hämta nycklarna från killen som bor där vid 13.00 , det kändes som jag jagade ut stackarn som lät väldigt stressad. Och jag har varit och jobbat på ett gammalt jobb idag och ikväll ska jag jobba inom vården så det blir mycket idag! Hur ska allt hinnas är ju frågan !? Nu ska jag packa det allra sista i lådorna och sen varva ner för jag är jätte nervös haha. Vi kanske hörs i helgen om vi har fått internet så att säga :) Ha en bra valborg!

Postat av: Kim

LYCKA TILL! TILL ER BÅDA! Haha :D

De kommer bli skitbra tillslut :)

2010-04-30 @ 14:52:16
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: