FRIDAY!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-16 06:31:47


God morgon ladys själv har man varit uppe sen 04.30 och anledningen till det är att Sebbe åkte till jobbet så jag åkte hem för pappa behövde ändå bilen idag. Så nu är jag billös i en hel vecka fasiken vad tråkigt att åka buss! Får börja vänja mig vid att inte ha en bil nu när jag flyttar dock flyttar man ju mitt i centrum så då kommer man inte behöva bilen. Igår hade jag och Sebbe en myspys dag vi var ute på Siba och han köpte en jacka åt mig tack min rara :) och sedan åt vi tjockis mat. Köpte även godis dock åt jag bara några stycken och det var starkt av mig för hade det varit för en månad sen hade jag ätit upp allt mohaha. Om ca två timmar ska jag till en skola och prata med studievägledaren för att planera min kommande framtid. Ska läsa lite kurser så jag blir behörig för högskola nästa år då jag valt att inte söka detta året för att jag vill jobba men ändå läsa några kurser vid sidan om men till frågan vad vill man bli ? Jag är så glad att jag har tagit en paus från skolan nu den här terminen det har varit en lättnad kan jag lova och det rekomenderar jag er som tar studenten i år för man behöver vila :)

Postat av: Kim

Jag vill också ha en baseballjacka, så jävlas snygg! :D

2010-04-16 @ 21:12:53
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: