Glass i STORA lass

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-09 13:27:42


Vilken värme det är idag & jag känner mig alldeles lycklig. Tänk vad mycket vinter mörkret gör med en människa & så fort det kommer lite sol och värme slänger alla av sig jackorna. Igår var jag förresten ledig & gjorde absolut nada förutom tränade med Sanna & lagade god mat med mamma. Idag har jag gått en kort tur & det är underbart då jag redan har hunnit vara ute på en lång promenad med Alice. Vi har till och med suttit ute en timma på balkongen där vi har solat , ätit russin & vindruvor haha jag säger ju att godiset ska väck en månad & det ska jag försöka hålla. Ska åka iväg & träna med Sebbe senare & ikväll ska vi ta en promenad med Sanna & Franne i stan för att äta glass. I helgen blir det bara jobb det blir delad tur både lördag & söndag men det är bara gott då jag sagt att jag ska försöka jobba varje helg tills vi flyttar så man kan ta det lilla lunga den veckan vi flyttar in. Bättre pengar på helgerna också så då får man passa på innan det blir badväder då man självklart vill vara ledig så mycket som möjligt. Kan någon förresten överatala min framtida sambo att vi ska åka till Afrika i höst. Haha försöker övertala honom men han ger sig inte men det är inte slut på tjajet än!

Postat av: Sannaacarola

HAHA ne du den var inte alls så liten som man trott haha. Men riktigt lydig är hon. Och kommer jätte bra överens med hundar :) vi får se om vi ska ha lvar henne. ska testa nu två veckor bara :)

2010-04-10 @ 21:28:32
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se
Postat av: martina victoria kuhse

tack sötnos! :) lite för orange för min smak men tacktack :)

2010-04-12 @ 14:45:06
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: