GRATTIS MAMMA!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-12 17:59:24


Jag börjar inlägget med att gratta min lilla mamma på födelsedagen , den bästa mamman man kan få! Och förlåt för j*vligt dåligt bloggande men jag har jobbat precis hela helgen. Har gått två delade turer så jag har varit stendöd och så har jag även jobbat idag så jag har powernapat hela dagen haha inte likt mig. Imorgon är jag ledig förutom att jag ska till ett annat jobb men det är inte många timmar. Och nu är det endast tre veckor kvar tills jag och min ''man'' flyttar och jag längtar så! Fick en väldigt rolig surprise av pappa idag som underlättar jätte mycket. Jag fick 10 000 kr i inflyttnings present så till frågan ska man lägga hela summan på soffan och skippa avbetalning eller ska man göra i ordnings matsalen och all inredning osv ? Jag är klyven men vill helst inte lägga hela summan på soffan när man kan köpa massa roligare saker plus använda våra sparade pengar. Hmm jag får suga vidare på den karamellen haha och jag tror vi blir nöjda med vad vi än väljer så tack pappa! (:







Jag vill ha det modernt samtidigt som jag vill ha det gammaldags och vitt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: