ledig dag

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-14 18:07:46


Idag har man varit ledig dock känns det konstigt att inte jobba när man jobbat så himla mycket det senaste haha. Vaknade iallafall upp hos min älskling för en gångs skull. Åkte till Siba med Sanna och sen tog vi en glass på strandgatan eller njaa vi satte oss på bryggan och lappade sol där vi även träffade på Thomas och hans flickvän. Efter lite tjöt var det dags att styra kosan hem och väl hemma fick jag träffa Emma en timma också så mysig dag fast det inte hänt mycket. Nu ska jag ut på en lång promenad med lilla Alice :)

Postat av: martina victoria kuhse

Haha, så sjukt. Jag måste bara berätta.. Under min lilla vilopaus så var du med i en dröm! Helt sjukt när vi inte ens umgås eller nånting. Det var först massa personer med sen kom du upp i bilden från ingenstans. Hahaha, helt knas

2010-04-15 @ 21:42:18
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: