Ny dag nya tag.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-28 10:28:40


Herregud vilken tur det blev till Ikea igår. Det var jag och mamma som åkte och vi handla nog det mesta som fanns där inne. Två fullproppade kundvagnar och en vagn med möbler och tänk er oss två i en mil lång kö som vi har stoppat. Det var hur många människor som helst som kommentera hur mycket vi handla haha vi var helt chockade för det är väl det man gör när man är på Ikea eller har jag missat något ? Klart man handlar mycket när man ska flytta hemifrån och behöver fylla ut ett hem. Nöjd blev jag iallafall och i bilen fanns det inte en endaste cm kvar att fylla ut. Nu håller vi tummarna på att vi får nycklarna redan på fredag så vi slipper vänta tills på måndag för det ser ut som hell här hemma just nu. Packlådor och saker överallt och då har jag bara packat ner det vi köpte ... jaja nog om flytten för nu ska jag och huvudvärken iväg för att luncha med Johanna G :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: