Piggelin

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-16 12:46:55


Yeeey det var ganska så goda nyheter man fick av studievägledaren. Det blir nog högskola nästa år och jag har nog hittat det ''rätta'' för mig. Det blir något med hälsa och friskvård iallafall tex hälsocoach , hälsopedagog osv. Det är väldigt brett och intressant dessutom finns det på Högskolan Väst och i Göteborg om jag så skulle önska. Till hösten börjar jag läsa igen dock bara på halvtid och i min egna takt då jag hoppas på mycket jobb. Det enda jag behöver göra är att få lite högre snitt och det ska väl inte vara så svårt plus att jag ska göra högskoleprovet i höst och nästa vår och hoppas på att man lyckas med dom ganska så bra. Men vi får väl se nu är jag iallafal väldigt glad över att inte behöva plugga mer och ser fram emot en rolig sommar :) :)



Yes rosa mjukisbyxor har jag på mig även xD

Postat av: Kim

Kom till högskolan väst! Så kan vi luncha, like the old days! :D

2010-04-16 @ 12:51:25
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: martina victoria kuhse

ja, helt sjukt! hahah ah precis. det var som vi känt varandra föralltid, hahah .. knasigt de blir ibland!

2010-04-16 @ 19:42:58
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: