Plus minus noll

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-06 20:39:39


Idag har jag jobbat först sen åkte jag direkt till gymmet och tränade. Lillebror har påsklov så han har passat Alice så jag slapp skynda mig hem efter jobbet så TACK lillebror för hjälpen idag! Åkte hem och åt med mamma sedan vidare till stan för att sola och bege mig till jobb nr 2. Nu säger kroppen stop så jag ska lägga mig och kolla på DH och Cougar town och självklart alla andra serier som bara måste kollas på tisdagar samtidigt som jag ska gluffsa i mig ostriskakor och cola :) nu ska chipsen och godiset väck helt och hållet!




Yeeey fick tillbaka på skatten också så då är man några tusen lappar rikare (:

Postat av: Kim

Jag vill också få dom papprena...

2010-04-06 @ 20:57:35
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag vill också veta. Fan att jag inte är raketforskare och fattar hur man skaffar e-legetimation och hur man installerar programet på mac för skatteverket verkar (hihi) ju glömt bort Rebecka massey på Kings Street 95!!!

2010-04-07 @ 03:31:03
Postat av: Ida

hahaha dom kommer dom kommer allt :) mina föräldrar fick förra veckan så jag blev orolig för att dom hade glömt bort mig xD

2010-04-07 @ 12:00:08
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: