tvätta bilen dag*

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-04-05 10:27:00


Nu var jobb helgen över men denna gången känns det inte lika mycket. Det har ju varit röda dagar hit och dit så det har man ju tjänat på. Igår gick jag en delad tur dvs att man jobbar morgonen och har rast på dagen och kommer tillbaka på kvällen. På min ''rast'' solade jag , duschade , var ute och åt med Sebbe och tvättade bilen. Gott väder var det så jag passade på fast dock bara inuti för den skiner redan på utsidan. Så nu har pappa inget att klaga på när jag inte tankar haha eller det var iallafall tanken. Nu sitter jag här i min ensamhet och har gjort det den senaste timmen för Sebbe ligger och sover !?!?! Som vanligt med andra ord så vad ska jag göra för jag orkar inte sitter här och vänta på att han ska vakna. Gymmet kanske för det var ju tydligen öppet idag ?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: