27 februari

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-27 14:47:06


SATURDAY! Oh yes och jag ska strax iväg och jobba kväll dock bara några få timmar ikväll så det är skönt. Tror även jag börjar på mitt nya jobb igen i mars och det ska bli underbart att få säga upp alla timjobb och kunna planera helger och så igen som vanligt. Men men idag har jag iallafall hunnit träna med Sanna panna :) Det var gott och nu har jag precis smällt i mig en brak frukost , ja efter träningen och vid den här tiden haha jag vänder på allt. Ikväll ska jag hem till min älskling och mysa dock har han jobbat hela dagen så han kommer nog vara trött för han ska upp tidigt och jobba imorgon med men men det får man ta. Men till problemet det är lördag och det innebär mys och massa gott. Men jag vill inte äta godis eller chips idag så vad kan man göra då tro ?
Postat av: martina victoria kuhse

ne du, making faces vill ta minst 1200 för en behandling så då tyckte jag 600 lät bättre :p .. det får du göra! pusspuss

2010-02-27 @ 18:12:02
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: