blöjor till lillen

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-19 21:30:05


Vilken härlig fredag det är! Började med att jag och älskling åkte och tränade. Idag blev det stryketräning för igår körde jag mycket kondition. Åkte hem och tog en väldigt lång promenad med Alice i skogen och stackarn har börjat löpa den här veckan så nu går hon runt med en liten blöja hihi men den verkar inte störa henne som tur är. Det första hon gjorde idag var att sätta sig och fläcka ner den vita soffan! Haha jaja men så går det när man har små barn *skämtar*. Har haft en riktig familje dag då storebror har varit här med världens sötaste brorsdotter. Så två blöjbarn på en dag är inte att leka med höhö. Så nu är jag trött men jag ska banne mig plugga för det för i helgen ska jag skicka in hela kursen och alla uppgiften för högre betyg. Trött som sagt :)



dock inga sånna här blöjor på ett par hundra år :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: