Bra (?) start på veckan

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-22 21:37:14


Hej ni ska se mig just nu jag sitter i en väldigt konstig ställning för kroppen är så öm. Började med att åka och jobba och förstår ni att jag går upp 05.00 för att ta en buss som går tio i sex när jag har bil går upp klockan 06.00 och åker till jobbet en halvtimma efter. Helt sjukt alltså! Jaja fick jobba över en timma också för det fattades folk och det sved för mig och Pernilla som även jobbade på Stavre idag. Alltid kul med bekanta ansikten för då går dagen snabbare. Efter work promenerade jag till sportlife eftersom det ligger nära. Där mötte jag upp Sebbe och vi körde ett styrke och konditionspass. Han skjutsade mig in till stan för jag skulle köpa med mig mat hem och det blev självklart kycklingsallad med vitlöks dressing från salladsbaren som är den bästa. Jag är besatt! Åkte hem och bussen repade två (!!!) bilar och stannade inte ens och bad om ursäkt , dålig stil kvinna! Åt snabbt och sedan kom pappsen hem och då kunde jag ta bilen och åka till nästa jobb som jag har varit hela kvällen. Min kropp skriker efter sömn och vila medans min hjärna vill plugga men det får jag göra imorgon för då ska jag banne mig vara ledig för på onsdag kör vi igen. Hörs imorgon igen :-)



mmmm kycklingsallad och energidricka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: