Dagen gick fort!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-21 19:47:07


Oj vad dagen gick snabbt idag och det väl skönt för söndagar brukar oftast vara den segaste dagen på veckan. Åkte ju som sagt och träna och grymma var jag och Sanna! Tränade till max verkligen hihi sen åkte vi till hennes mamma och hämtade lite saker och körde till hennes nya hem och mysigt as hell var lägenheten. Hade jag och Sebbe inte haft Alice hade jag nog kunna bo i en etta men jag vill helst ha lite större med tanke på att det är Alice som kommer vara hemma mest :) Nu sitter jag iallafall och pluggar och jag kommer bli klar med kursen idag så en klapp på axeln hihi. Tänkte plugga till 22.00 och sen börja varva ner för imorgon ska jag jobba på Stavregården igen. Ganska nervös eftersom det är snart två månader sen sist men jag måste ju göra något så länge som jag väntar på en ny brukare. Jaja men iaf efter work ska jag nog träna eftersom det ligget brevid :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: