döden själv

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-12 19:35:15




Typ så här död känner jag mig just nu. Har bytt om från klänning till pappas hood tröja mohaha. Det är ju redan kväll !?!? Shit pommes vad tiden gick snabbt idag. Var ju som sagt och fikade med min fina flickor och det är alltid lika trevligt. Efter fikat kollade vi på möbler och annat roligt till hemmet för Sanna ska ju flytta nästa vecka med sin boyfriend. Är så himla glad för hennes skull :) Åkte sen hem för att äta hemma gjord pizza och jag är fortfarande mätt. Vet verkligen inte vad jag har gjort sen dess ? Hade tänkt skicka in alla uppgifter på en kurs ikväll men ja vi får väl se det kanske går ändå om jag sätter igång nu. Så vi hörs när döden har vaknat till liv :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: