hot hot hot

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-26 15:29:35



Åh vilka godingar jag vill ju självklart ha allihopa. Alla är från Scorett men alla har inte kommit ut än. Vet faktist inte vilka som finns i butik än så ska faktist kika lite snabbt på Siba sen fast jag har shoppingförbud tills nästa lön :/ yeeh that really sucks men jag måste verkligen börja spara och inte slösa hela tiden ...

Postat av: Becka

Jag är så besviken jag hade siktat in mig på dom rosa men dom skulle inte komma hit!!!!!!!!!!!! Det var såna skor och jag citerar " som bara kommer till Stockholm" Mother F! Jag fick nöja mig med ett par andra godingar:)

2010-02-28 @ 23:18:20
Postat av: Ida

VAAA!?!??! Men fasiken jävla skit håla till stad! Vi får väl kika i Göteborg till våren istället där borde dom ju finnas :D Åh jag älskar dom längst upp och längst ner :)

Din shoeaholic Becka klart du köpte ett par andra :)

2010-03-01 @ 21:56:09
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Becka

hahaha! Ja dom längst ner är snygga jag vill ha dom i svart hoppas dom kommer iallafall:))

2010-03-02 @ 01:22:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: