Jobba kväll ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-24 14:15:32


God dagens alla fina :) Jag är hur pigg som helst idag och ska strax åka till jobbet. Idag är det en kvällstur som står på schemat men det ska man väl klara av hehe. Gick upp strax efter sex imorse för älsklingen skulle åka till jobbet så jag passade på att gå ut med Alice och sen in för att göra gröt till frulle för det händer ju inte ofta. Duschade Alice eftersom hon löper så hon blir röd i baken haha kanske skulle skrivit varning för äckel inlägg. Nu väntar jag iallafall på att mamma och brorsan ska komma hem så att jag kan ta busskortet för jag har ju ingen bil den här veckan och det suger! Men jag börjar bli rädd för att dom kommer sent så håll tummarna nu så att dom inte gör det. Ikväll hämtar älskling mig från work för vi båda börjar tidigt imorgon och vi jobbar nära varandra så skönare att sova hos honom så slipper man gå upp så tidigt och så kan man mysa :)


Så Sebbe glöm inte kl 21.00 om du läser!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: