Måndag suger inte ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-08 12:08:14


Måndag ehm förmiddag ? Hej förresten! Åkte hem tidigt idag men gissa vem som väckte mig 06.50 ? Jo jobbet men jag sov vidare en halvtimma för jag tänker inte åka och jobba när dom ringer tio minuter innan passet börjar och det är så få timmar. Jaja åkte iallafall hem och har pluggat i ca tre timmar så nu är uppgiften jag hållt på med en vecka äntligen inskickad och nöjd är jag. Ska göra en ikväll också så är man lite före i planeringen annars brukar det ju vara tvärtom hihi. Har hunnit städa och ätit en av Sebbes mammas nybakade bullar som hon slängde med mig hem imorse haha hon är för söt. Men inte så bra eftersom jag hållt mig så himla bra hela helgen när det gäller att äta massa onyttigt men en bulle är ingen fara :) Snart kommer även storebror hit med Emma som jag och mamma ska passa eftersom han ska på möte. Dock hinner jag inte vara med så länge för jag ska iväg och träna med Sebbe. Dock inga armar idag för jag har träningsvärk och efter det ska jag till work.

Dagens habegär ; Fin detaljrik klänning som dock är för dyr

Postat av: Kim

Hahaha damn, jag visste inte att kontorsgöra gav så mycket i löning.. finns de en chans att jag kan få en fot i den branschen? ;)

2010-02-08 @ 17:55:41
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: