Mår kasst :/

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-16 11:33:21


Usch vilken tisdag jag har varit uppe , varit ute med Alice och sen somnat ett par gånger. Nu kom det en massa gubbar som är här och donar för vi har fått en fukt skada i hallen (tack vare våra så rediga grannar!) så jag sitter inlåst i rummet med Alice för hon springer och stör haha. Igår pluggade jag hela morgonen när jag kom hem och sen åkte jag och tränade , kom hem och mådde skit dåligt så sov bort hela dagen så åkte aldrig till jobbet så måste dit idag men jag mår inte bra idag heller. Har ont i huvudet och känner mig helt slö och vill bara sova hela tiden. Klockan 13.00 slutar Sebbe då ska vi åka och träna men orkar jag !?!? Sen ska jag iallafall till work och sen ska jag hem till min baby och mysa. Ska även få lite plugg gjort ikväll så blir jag nog klar med allt :)

___________________________________________________________________________________

Just det på tal om annat så drömde jag två olika drömmar en handlade om tatueringar som gick helt fel. Det var jag och Sanna som skulle tatuera oss. Jag tatuerade in en ansikte på en gubbe på sidan av min mage och jag ångrade mig så himla mycket efter och bara grät hela tiden. Sen skulle jag och Sanna göra likadana tatueringar på handleden. Två hjärtan med våra bokstäver i men istället blev det en skit stort cirkel , ett hjärta som var halvt svart och någon annan krusidull och det stog K och I i hjärtarna hahah. Och kvinnan som tatuerade var gravid och var full med hormoner så hon förstod inte vad hon höll på med hahah så himla läskigt när man vaknar och tror att det är sant. Men det roligaste var att Sanna skicka ett sms imorse som handlade om tatueringar :D

Postat av: SannaaCarola

hahaha fy fan vad skumt :P

2010-02-16 @ 17:02:20
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Kim

Är detta ett tecken tro? Har fått starka funderingar på att tatuera mig den senaste tiden och jag har hittat lite inspiration haha och nu bloggar du om tatueringar.. ett tecken?

Förövrigt så tror jag att K:et står för Kim hahaha ;D

2010-02-16 @ 18:14:50
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Sanna - Ja vi måste nog ta och göra dom där tatueringarna vi har snackat om snart :D



Kim - Åh va läskigt ett till tecken! Ja Kim du ska tatuera dig pronto :D vart hade du tänkt dig ?

Hahaha ja du har rätt nu förstår jag vad K:et står för ;D

2010-02-16 @ 21:04:54
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

Har inte riktigt bestämt mig än, kommer inte på något bra ställe... t men jag ska visa dig inspirationsbilden på MSN någon dag :)

2010-02-16 @ 23:26:26
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: SannaaCarola

Du skulle inte ens bli förvånad om jag nämner ett av namnen hahaha. Men men det kallas ren avundsjuka ;)

2010-02-17 @ 08:36:43
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: