Miss photoshop

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-03 17:05:40



Jag blir helt chockad när jag kollar på Nyheter24 & ser att dom följt Kissie under hennes operation. Visst ser man annorlunda ut utan all spackel men jisses! Jag hoppas att alla små tjejer som avgudar henne & vill vara som henne ser den riktiga sidan. Hon är som vilken tjej som helst som photshopar sina bilder till något helt annat än sig själv. Vart är det vita håret? bruna jämna huden? näsan? osv. Jag tycker absolut inte hon gör något fel med att operera brösten det är upp till var & en vad man vill men när reporten säger att det är fel & att hon är en ''förebild'' för alla små ungar som läser hennes blogg är fel.Hon får skriva precis vad hon vill & visst får man ta ansvar för det man skriver men hon borde inte behöva bry sig om små tjejer nu vill gå och operera sig bara för att hon själv gjort valet att göra det. Det är hennes privata blogg & hon skriver vad hon själv vill i den. Om reporten nu tycker det är så dumt kanske hon inte skulle göra ett sånt stort reportage om hennes bröstförstoring ? Nu uppmärksammas operationen mer än vad den hade gjort om hon bara hade skrivit om det på sin blogg ? Nej jag förstår det inte alls , låt folk bara göra det dom själva känner för.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: