Sessan.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-26 18:45:33




Idag var jag ju med Alice hos världens konstigaste veterinär som inte förstod att jag inte var Sebbe (han hade beställt tiden i sitt namn) förrens 20 sekunder innan vi ska gå därifrån haha fick ju ingen ögonkontakt med människan. Dock var det bara en massa bös i ena örat som hon fick medicin för så att det inte utvecklas till en öroninflammation. Dyrt att ha hund men man ska aldrig tveka om man tror att något är fel! Så nyss har jag och Sebbe varit på apoteket på Siba och hämtat ut medicinen och jag fick rusa i butikerna för Sebbe står och suckar så jag kom bara hem med en mascara men det var väl bra för min plånbok antar jag. Syndade även på donken och dessutom blir det ingen träning idag så det var illa haha. Tänkte strax ta en promenad med sessan och sen sola tror jag om jag vågar efter igår ? Måste även skicka in en massa plugg idag för det har jag skjutit upp på den här veckan eftersom jag jobbat en del. Kul fredag or not men så brukar dom se ut för det mesta nu för tiden och det är synd. Jaja men en helg till klarar jag nog av eller hur :)

Postat av: SannaaCarola

Kollade nu upp det där andra också eller :)? träna imorgon ? :)

2010-02-26 @ 20:41:33
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: martina victoria kuhse

gjorde det i göteborg på gamlestans beauty salong :) kostar 600 kr för hela ansiktet och det är olika hur många behandlingar man behöver. jag te.x ska göra 3 till, en gång i veckan :) lovar att berätta om det blir något resultat (ska vara helt ärlig - känner mig redan bättre) :D

2010-02-27 @ 02:49:46
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: