Sliten ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-20 00:07:00




Vad tycker ni om Heidis nya look? Till en början blev jag jätte chockad när man såg henne efter operationerna men jämför man med dom här bilderna nu i februari så jisses! Stackare är allt som dyker upp i mitt huvud. Hon ser inte ut att må bra varken fysiskt eller psykiskt. Man ska inte se så sliten ut vid 23 års ålder. Läste även på aftonbladet tror jag (?) att dom jämför Heidi Montag med Natacha Peyre och jag måste bara skratta. Svensk media är ju hysterisk rolig! Kom dom inte på med någon bättre story att trycka i fredgas bilagan?

Postat av: SannaaCarola

Riktigt mysig är den :) Faktiskt lagom stor för att vara en etta och badrummet är verkligen stort hehe. Så det är bara toppne :)

2010-02-20 @ 18:42:07
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: