Söndagsmys.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-28 16:06:06


Vad hände med shoppingförbudet ? Eh jo jag mena ju inte att jag ska sluta shoppa smink och sådant nödvändigt hihi jag menade mer kläder men jag vara bara tvungen att ta med mig denna lilla kjol från Åhlens idag när jag skulle köpa strumbyxor lite snabbt innan jag skulle åka hem imorse. Självklart fick jag med mig ett lila nagellack också och lösögonfransar. Jag ska även visa er ett par apsnygga leggings jag fick hem från Nelly häromdagen. Jag har inte vågat testa dom förrens nu för dom har sett för små ut haha! Men ni får se sen för nu ska jag kolla på family guy och käka pizza för ikväll blir det träning så då får man väl synda lite hihi :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: