stekare.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-26 10:27:03


God morgon :) elller ja hihi klockan är ju snart halv elva men jag har faktist fått sova ut idag i Sebbes stora dubbelsäng alldeldes för mig själv och det var underbart. Torsdagen - Jobbade sen kom Sanna utanför och vi traskade till gymmet , tog en promenad med Alice och sen skildes vi åt. Jag gick hem till Sebbe och städade (!) yes sir så snäll flickvän är jag. Hade lovat honom att laga mat till honom efter att han slutat på jobbet med vi gick ut åt istället men han klaga inte haha. Åkte sen hem och duschade och åkte sedan och solade. Jädrans vilka nya solarium jag stod inte ut i 15 minuter ens och jag blev röd som en kräfta. Jag är helt bränd i ansiktet och det brukar inte hända mig så ska inte visa mig ute idag haha. Ska dock till veterinären om en liten liten stund med Alice men där lär man ju inte träffa på någon :) dock kanske på bussen hem hahaha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: