Tjockisar ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-01 20:13:01



Men herregud vad förbannad jag blir!!! Jag kollar på outsiders som handlar om fett fobi (!?) ja precis. Jag förstår att man kan vara fixerad vid fett och att man klämmer och har sig. Ätstörningar , anorexi , bullimi osv. är allvarliga saker som man inte ska skämta om för det är sjukdomar som är svåra att komma ur. Men när den jävla kärringen i programmet sitter och säger att hon är rädd för feta människor blir jag så sur! Är hon helt jävla dum i huvudet eller ? Någon måste tappat henne ett x antal gånger när hon var ett spädbarn. Att hon inte kan åka buss för att det sitter en överviktig människa kan inte vara sant. Jag tror inte på det för fem öre för hennes vänskapskrets hade väl aldrig orkat med hennes jävla tjöt hela tiden ? Hon är ju inte normal iallafall ....

Postat av: Kim

Hahaha nej jag trodde inte de va sant när jag såg de, men de måste ju hänt något som gjort att hon blivit så rädd för feta, "något i barndomen" som psykologerna älskar att säga hahaha. Men de va ju tur att hon blev "botad" och hon insåg ju själv hur korkat de såg ut.. men men, kort och gott ett jävligt märkligt tillstånd haha!

2010-02-01 @ 23:46:16
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Kim - Ja och helt plötsligt blev hon botad och det var som att inget hade hänt. Shit tv har inget att göra program om mer hahaha!



Karl - Är jag tappad i backen för att jag tycker det låter konstigt att man inte ens kan åka buss för att det sitter en överviktig person i den ? Jag blir förbannad för att det finns annat man kan göra program om än någon påhittad sjukdom som hon så mirakulöst blev botad ifrån! Men tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin kommentar ;)

2010-02-03 @ 17:22:40
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Fast fobi är fobi oavseett va man har fobi för. Inte som att man väljer det :S det är ju precis som att säga att anorektiker är helt jävla dumma i huvet för de väljer att inte äta :s Det är ju en diagnos och inget man bestämmer sig för :s

Visst var detta helt as sjukt men du har väl ändå inte rätt att säga vilka fobier som är okej och inte? :s

2010-02-03 @ 18:36:29
URL: http://midnightmistress.blogg.se/
Postat av: Karl

Det var inte det du skrev, du skrev att HON "Men när den jävla kärringen i programmet sitter och säger att hon är rädd för feta människor blir jag så sur! Är hon helt jävla dum i huvudet eller ?"



Varför är hon dum i huvudet? Att bli rädd över feta människor låter sundare än att koka av ilska över människor som är rädda för feta människor.. jävla retard du är.

2010-02-03 @ 22:15:33
Postat av: Ida

Anna-Karin - Men herregud sist jag kollade så var detta mina blogg och mina åsikter och inte fakta utan åsikter! Jag sa väl aldrig att jag hade rätt ? Jag sa bara att jag inte tror på att det finns en sån sjukdom oavsätt om det är diagnotiserat eller inte för i mina öron låter det helt konstigt och det var det jag skrev. Och jag jämförde det absolut inte det med anorexia eller vart har jag skrivit det ? Du får gärna visa mig det :)

2010-02-03 @ 22:37:27
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag menar bara att du borde tänka på att du kanske inte borde säga att folk är dumma du huvudet för att du inte tycker det är okej änna... Tycker bara du skriver jävligt puckat :P Det är dina åsikter men fakta kanske borde finnas med i bilden, inget illa. Du kanske inte tror på fobier men det är faktiskt fakta... Fobier finns- oavsett för vad och det är bara att deal with it :P och inte skriva sån skit.

2010-02-04 @ 01:31:03
URL: http://midnightmistress.blogg.se/
Postat av: Ida

AK - Jag behöver inte deala med något just därför skrev jag det , det var mina åsikter och inte fakta det är inget skolarbete jag gjorde :D Och jag behöver inte tänka på hur jag skriver för det är min blogg (fortfarande) och stör mig man sig behöver man inte läsa :) :)

2010-02-04 @ 08:04:43
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Karl

Det är okej, man ser att det inte är något skolarbete på grund av att du stavar som en kuk.

2010-02-05 @ 11:42:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: