True love

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-21 13:59:58


Morning :) Måste berätta om gårdagen ... hela Sverige blev ju typ insnöade och alla plogar i vår lilla stad fastnade en stund haha lyckat! Så det gick inte åka bil någonstans och alla bussar ställdes in. Jag skulle hem till min älskling för vi skulle ha myslördag och jag hade Alice hos mig så vi kom på att vi kan promenera till staden. Oj oj från Sylte till centrum och Sebbe skulle möta oss halvvägs men istället går vi om varandra i snökaoset så när jag var framme i stan fick jag vänta på honom för han var nästa hos mig hahaha. Alice bara skuttade av glädje och frös inte ett dugg men jag säger bara aldrig mer! Det kallar jag riktigt kärlek haha. Och imorse när jag åkte hem med bussen så fick han inte stopp på bussen när han skulle stanna vid min hållplats så en liten tant höll nästan på att bli överkörd och hon hörde ju förstås inte någonting fast bussen var en meter ifrån henne men till slut några sekunder innan bussen nästan körde ihjäl henne hann hon hoppa åt sidan. Livsfarligt ute ju :/ Jaja nu sitter jag iallafall och käkar frulle och väntar på att pappa ska komma in så jag vet om jag kan ta bilen eller inte för isåfall blir det att träna för mig och Sanna. Vi ska även hämta hyllor hos hennes föräldrar och köra till lägenheten och jag är jätte nyfiken på hur den ser ut. Hörs kanske ikväll igen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: