Usel uppdatering :/

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-02-03 16:43:06


Ja jag vet jag har inte skrivit något i bloggen på dagar men jag har inte haft ork haha. I måndags var jag iallafall och fikade med Becka och Kim. Gick runt lite i stan tills jag skulle iväg och hämta min bil och åka till jobbet. Planerade även en massa roligt framöver som vi måste göra! I tisdags var jag och älsklingen och tränade efter det åkte vi hem till mig och somna (!?) hahah. Vakna på kvällen någongång och fick panik för jag ville absolut inte missa PH finalen så till det köpte vi massa lösgodis , not good. Idag har vi inte hunnit med så mycket förutom att vi har varit och tränat. Konstigt nog känner jag ingen träningsvärk från igår ? Jaja kiss kiss :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: