Första dagen

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-18 11:17:01


Jaha då var det måndag och idag är första dagen på mitt nya jobb. Börjar 13.00 och ska vara med en annan kvinna som ska visa mig hur det går till osv. Dock är hon hel finsk och kan inte svenska! Hur ska detta gå? Jag kommer förstå men jag kommer inte kunna säga något tillbaka haha. Sen slutar hennes pass 16.00 och då tar jag över kvälls passet själv!!! Jisses vad jag är nervös alltså haha. Chefen bad mig även gå med i facket och nu när jag kollar runt så har jag hittat två fast jag inte förstår så mycket av det. Men det kostar ca 600 kr i måndaden! Oj oj vad jobbigt att bli vuxen helt plötsligt haha. Jaja nu måste jag skynda mig. Ciao ciao :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: