Gammel Ida

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-22 20:27:46


Shit pommes vilken fredag! Jag är helt slut eftersom jag vakna så tidigt och fick en massa ärenden gjorda med mamma. Började med möte med jobbet för ja för tillfället jobbar jag inte för jag har ingen brukare längre. Tråkigt! Väntar på att få en ny men det kan ta tid dock ... Idag fyller lillebror hela 17 år så bara ett år kvar tills det är det dags för krogen för skitungen haha. Grattis broder! Storebrorsan har varit här hela dagen med Emma så vi har lekt precis hela dagen haha jag är helt slut och mätt. Lillebrorsan fick bestämma mat och det blev pizza och sen tårta efter det. Uuuh min mage vrider på sig verkligen men imorgon blir det banne mig träning.Vad ska man hitta på nu ? Jag har lite ont i huvudet och är så trött haha gammel Ida som talar ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: