I love fridays!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-16 00:36:50


Hallå hallå idag är jag en glad Ida och varför får ni veta snart :) Dagen började med att hämta bilen från verkstaden och sedan skola det var introduktion på religions kursen och jag kände mig så peppad när jag gick därifrån. Kom hem och skulle hoppa in i duschen när jag fick ett samtal som gällde jobb! Japp då fick jag helt plötsligt bege mig till en arbetsintervju och inte förberedd alls. Dock var det världens bästa intervju där allting gick så smidigt. Ja då har man fått jobb som personlig assistent då och om tre månader om allt går som planerat är jag fastanställd :) Då blir det flytt till centrum och äntligen kan jag meddela! Sedan hämta jag Johanna i skolan för vi skulle ha mys dag. Vi åt grillad kyckling med klyftpotatis med min familj och spenderade sedan hela kvällen åt att kolla på film och skratta åt gamla bilder. Trevligt var det och nyss var Paulina här och hämtade Johanna och söt som alltid var hon :) Jaja nu ska jag fortsätta med att kolla på hem inredning mohaha. Vi får höras imorgon itället peeps :)

Postat av: Kim

Men shit Grattis :D

2010-01-16 @ 16:30:34
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: