Jobbig natt ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-25 07:38:56


Söndagen började bra för jag och Sebbe vaknade tidigt dock låg vi i sängen och pratade i fyra timmar om allt mellan himmel och jord haha. Åkte till gymmet med Sanna och fick även solat , oj då det är typ tre veckor sen sist så blek är man. Åkte hem och åt och tog världens längsta dusch. Skrubbade och peela kroppen och ansiktet och allt möjlit och fy satan vad vit man blir efter haha men mjuk och fräsh är man. Åkte hem till Sebbe och vi la oss ganska tidigt för båda var trötta men jag hade sånna magsmärtor som jag tänkte att jag sover mig igenom men nej jag vakna förstås några gånger under natten och hade så ont att jag bara satt och grät men lyckades somna om. Tills klockan var 04.00 då smärtorna var olidliga och jag var tvungen att väcka Sebbe vid 05.30 så han fick köra hem mig för jag hade ingen bil. Stackarn blev rädd och ville att vi skulle åka in till akuten haha men det behövdes inte. Kom hem och åt frulle med mamma och det blev bara värre JISSES! Men nu har det äntlingen släppt helt tror jag? Skulle kunna somna men jag har massa att göra idag bla att åka till Näl med Sanna och sen till frissan. Hoppas bara hon har tid idag för då ska det klippas och färgas mörkt igen :)



Slingorna och det ljusbruna ska bort och även luggen mohaha

Postat av: Kim

Men sånt är farligt Ida! Säger inte att du ska åka till akuten men du kunde väl ringt sjukvårdsupplysningen! Men de är väl bra att de är bra hehe.. men bara så du tänker på de, vi har bara en Ida du vet :) När ska vi slå till med party? :D

2010-01-25 @ 19:50:26
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha jag vet men det gick över men nästa gång får jag söka hjälp för min mage gör ont var och varannan dag :P När ni vill och kan ? :D :D Vill ju höra allt om högskolan ju :D

2010-01-26 @ 08:09:41
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: