Långa dagen idag igen?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-26 23:03:03


Ja vad har man gjort en tisdag som denna ? Började med att jag la mig typ 17.00 igår haha whats up with that !?!? Vaknade två inatt och gick upp drack lite och klädde av mig och somna om igen haha. Vaknade 08.00 imorse och var pigg som en lärka. Tog en dusch och åt en väldigt nyttig frulle sen begav jag mig till solariumet och gymmet med Sanna. Efter det blev jag trött men det var bara att bege sig till work som gick dunder snabbt idag och det var skönt må jag säga. Sen tänkte jag väl få lite plugg gjort men nej då har slappat järnet med mamma ikväll höhö. Även kollat älskade paradise hotel och fy satan vad jag stör mig på skabbet Erika och hennes lugg! Men men natti :)
Postat av: Sannaacarola

Haha, jävla horor alla var igår haha. Äcklad blev man, och trodde verkligen inte det om Kristoffer :O!!!

2010-01-27 @ 10:43:06
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: