Längtar.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-19 15:31:55


 Hej och hå tisdag idag eller är det onsdag ? Shit jag vet faktist inte. Jo nu kollade jag text tv och det är tisdag och puuh säger jag bara. Har varit på möte med cheferna och skrivit lite avtal och så och det här känns jätte bra faktist. Har ett rullande schema så man vet alltid när man jobbar dock jobbar jag alltid två helger i rad. Och det är lör - sön och passen är från 08.00 - 21.30 så det är långa dagar men det gör mig inget för jag är ledig så himla mycket på veckorna. Nu väntar jag bara på att det ska vara tre månader framåt så jag vet om jag blir fast anställd för då flyttar jag och älskling. Jag och mamma har redan suttit och kollat möbler idag haha och dom längtar efter att få ta mitt rum och göra om det. Här planeras det :)




Denna säng och dessa sängbord ska jag ha inget snack om det! :)

Postat av: Kim

Inflyttningsfest? :)

2010-01-19 @ 18:31:55
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Självklart Kim :D

2010-01-19 @ 18:44:28
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: