MEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-06 15:35:19


Va fan jag har precis tryckt i mig en massa godis och kollat på paradise hotel avsnitten som jag missade igår. Vilket jävla kaos och jag hatar Catja! Hur kan man hata någon man aldrig träffat? Åh fy fan vilken irriterande liten mygga. Och Annelie why man why ? Jag tyckte Kristoffer och Annelie var så söta och dom hade nog kunnat vinna om dom hade lagt gullandet på hyllan en stund haha. Jaja nu hejar jag ju bara på Kristoffer men ingen av tjejerna för vad är det för no lifers som är med? Dalin? HAHA tillåt mig att skratta hon kan varken läsa eller prata men vad fan kan hon då? & Patrik stackarn vilken panik , jag har nog aldrig hört en kille lipa så mycket. Nu är det bara Rami & Catja som ska ut för det är ingen som gillar dom ändå.

Postat av: Kim

Skriv Spoilervarning eller något, har inte sett något ÄN!!!!! xD

2010-01-06 @ 18:09:59
Postat av: SannaaCarola

Jaaaa annelie why maanh ? men vem vet hon kanske kommer in igen dom det hände på det danska ;) .

2010-01-06 @ 20:45:18
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: becka

Men din jääääävel catja ska inte ut haha. Annneli och dalin ska åka ut dom mest pantade tjejerna som finns. Haha och stefan hahahaha behöver jag säga mer han är precis som han ser ut en liten kille i en stor kropp utan hjärna. Men nu känns det som att det börjar hända lite saker:)

2010-01-06 @ 22:15:59
Postat av: becka

jag hade råkat missa två avsnitt men nu har jag sett dom. Jag är ju självklart glad att anneli åkte ut och inte catja mohaha men varför ställde anneli sig inte brevid kristoffer jag fattar inte missade jag något eller?

2010-01-07 @ 01:40:23
Postat av: Kim

Neeej Anneli skulle inte åka, de skulle Catja eller Dalin gjort!

2010-01-07 @ 11:08:29
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: becka

absolut inte catja !! Dalin hade väl funkat men att anneli åkte ut kommer röra om lite det ska bli roligt nästa vecka!

2010-01-07 @ 12:08:46
Postat av: Ida

Eller hur men jag tror Annelie blev osäker och trodde att Catja och Kristoffer hade kommit överens om att hon stod där. Jag tror att om Annelie hade ställt sig vid honom så hade ÄNTLIGEN Catja åkt ut! :D AA men visst nu har det verkligen rörts om i grytan och det börjar hända saker ;D



KIM jag ska skriva varning nästa gång mohahah :D

2010-01-07 @ 14:09:02
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Kim

Mjoo de är sant, men men.. skönt att Greta och Cimon dela på sig också! Hahaha han såg gött missnöjd ut när slamp.. förlåt jag mena Dalin ställde sig brevid honom xD

2010-01-07 @ 16:29:29
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Becka

men kim om du inte visste så är det en del av planen att Greta skulle ställa sig brevid Rami så att han skulle lita på henne och nästa vecka är planen att rami OCH cimon ska ställa sig brevid Greta så att rami äntligen åker ut han orsakar ju bara bråk.

2010-01-07 @ 23:09:35
Postat av: Kim

Jahaaaa.. men de är ju briljant! :P

2010-01-11 @ 11:10:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: