Min nyårsvurpa .

Kategori: Allmänt Publicerat: 2010-01-02 17:05:37


Hatar vintern den går så segt och det finns nada att göra. Bloggen torkar ut för det finns inget att berätta det är ganska dött på alla fronter. På nyår var älskling sjuk så vi ställde in middagen och förfesten lite tråkigt men vad ska man göra. Vi lagade istället mat eller jag mest jag som tog hand om allt haha. Åt efterrätt och spelade spel som två pensionärer verkligen. Stackarn fick feber igen på natten men tvingade sig ut på balkongen för att kolla på fyrverkerierna som ett barn haha och jag var trött som bara den. Vi körde även hans syster och hennes kompis till Gbg men även hem igen HAHA så vi var väl hemma lite innan fem och jag skulle upp sex och jobba! Snacka om att jag sov efter jobbet men det var gott. Roligast under kvällen var när jag skulle ut och kissa och halkar verkligen hårt som bara den mot marken. Vänster skinka och hand skadades hårt och fick märken. Det roliga var att jag halka änna åt sidan så man såg bara höger ben stå upp innan den också föll HAHAHA men shit vad Sebbe skratta!

Postat av: Kim

JAG HALKA OCKSÅ PÅ NYÅR! xD

Slog upp ett sår på näsan hahahaha! xD

2010-01-02 @ 18:51:26
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA men det är så det ska vara på vintern annars är det inte vinter! :D

Följa med ut på tisdag? Så tar Gbg efter lööööning tycker jag ;D

2010-01-02 @ 22:20:40
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Mamma till 2

Jag måste bara fråga tränar du mkt? Tycker du verkligen har en slimmad och fin kropp.

Och efter att man fått 2 barn känns det förgävas att komma tillbaka ngt tips? :)

2010-03-05 @ 14:19:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: